Eversoft

Wanita sanggup buat apa saja untuk cantik. Dari yang murah pada yang mahal, dari yang mahal kepada yang murah. Selagi belum ketemu produk yg sesuai dengan kulit selagi itu lah misi memburu tidak berhenti. Ramai yg komplen sebab saya suka tukar-tukar produk. Memang hakikat saya cepat bosan, tapi tahukah mereka, saya belum ketemu produk yang sesuai. Lagipun umur semakin meningkat, jadi produk sesuai perlu didapati.

Cari punya cari, dengan kadar ketakutan yang tinggi jika tersalah pilih lagi, + tak berkesempatan mahu ke klinik2 pakar kulit, malas, jauh, doktor lambat dtg, xde parking + mahal + bermacam-macam alasn lg, jadi tekadlah mahu mencuba saranan netters. Katanya, jika kulit sensitif an cepat naik jerawat, silalah gunakan produk berasaskan madu. EVERSOFT.

Testimonial pengguna kata jerawat dah tak keluar. Maknanya produk ni mampu mengawal pengeluaran sebum yang lebih. Saya cuba sebab dah buntu sangat. Saya pernah berhenti guna Eversoft untuk cuba produk Rafa-Aqura(ambik hati sedara yg tgh pomot), tapi jerawat keluar dlm 4-5 ketul. Wah bengang. Back to Eversoft. Sebab saya percaya produk ni suci dan selamat. Memang betul, jerawat xde keluar macam yang selalu2;
1st: Rice Milk & Honey - 2X moisturise
Then, try
2nd
Next


3rd

Continue with
4th: Baunya tersangat best OK

Dah melilau saya cari yang refine punya type. Hampa. Hampeh. Next, misi memburu:


Toner(Alcohol Free)
x sabar OK
Oh! Mana mau dpt rangkaian produk series yg ni plak.

Semua gambar credit to Eversoft web.


Saya tgk ada orang guna clay mask ni, dpt hasil yg superb.
Teruja n mahu terai lah...





No comments: